14.05. Onneksi olkoon: Tuula | Palaute

Kesätyöpaikat Helsingin seurakuntayhtymässä

09.02.2024, 13:16
Kirkko Helsingissä on työpaikka, jossa työskentelemällä teet merkityksellistä työtä monen ikäisten ja erilaisten ihmisten parissa. Työllistämme kausityöntekijöitä ja kesätyöntekijöitä mm. hautausmailla ja leirikeskuksissa leireillä.

Etsimme tänäkin vuonna innokkaita ja motivoituneita kesätyöntekijöitä erilaisiin tehtäviin, joissa pääset osaksi yhteisöllistä ja merkityksellistä toimintaa. Erilaisia kesätyöpaikkamahdollisuuksia on niin hautausmailla, leirikeskuksissa kuin rippileireillä.

Lue lisää meistä ja liity mukaan luomaan iloa ja hyvää kesään! Hae mieleistäsi kesätyöpaikkaa rekrytointijärjestelmämme kautta.

Kesätyöpaikat löydät tästä linkistä

‍Katso kaikki Kirkko Helsingissä avoimet työpaikat täältä

Kesäsetelit

Helsingin seurakunnat työllistävät nuoria myös kaupungin myöntämillä kesäseteleillä. Kesäsetelin avulla pääsee tutustumaan kirkon työhön muutamaksi viikoksi. Aiempina vuosina on päässyt mm. kirkkoreportteriksi, hautausmaaoppaaksi, somettamaan sekä avustamaan kerhoihin, perhetapahtumiin ja päivärippikouluihin.

Lukuvuonna 2024 kaikki helsinkiläiset 9. luokkalaiset sekä TUVA-luokkalaiset (alle 18v.) ovat oikeutettuja hakemaan Kesäsetelin. Helsingin kaupungin antaman (sähköisen) kesäsetelin avulla on mahdollisuus päästä kesätyöhön 1.6.-15.8.2024 välisenä aikana 2 viikon/ 60h ajaksi. Kesäseteliä nuori hakee itse kaupungin ohjeistamalla tavalla.

Katso hakuohjeet täältä: Kesäsetelit Helsingissä.

Helsingin seurakunnat julkaisevat kesäsetelityöpaikkoja täällä.