30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Hillel Tokazier: Jewish soul music

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli24.04.2024 klo 18:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Tervetuoa Sanan ja rukouksen iltaan. Illan aikana muusiikko Hillel Tokazier esittää juutalaista musiikkia joka pitää sisällään sekä hengellisiä lauluja että rytmikkäitä instrumentaaleja pianolla. Lisäksi vierailijamme kertoo juutalaisesta taustastaan Suomessa.

Hillel Tokazier on soittanut useissa tunnetuissa yhtyeissä kuten Eero, Jussi & The Boys ja säveltänyt iskelmä- ja pop-musiikkia kuuluisille suomalaistaiteilijoille kuten Marion, Tarja Lunnas, Heidi Kyrö, Tapani Kansa ja Paula Koivuniemi. Hän on toiminut monien kuuluisien suomalaistähtien säestäjänä ja työskennellyt studiomuusikkona äänilevystudioissa, radiossa ja televisiossa.Paikalla myös seurakuntamme oma pastori Markus Ek.

Tilaisuus järjestetään kirkkosalissa.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan. Lisätietoja: markus.ek@evl.fi, p. 050 441 6266

Järjestäjä: Lauttasaaren seurakunta
Yhteyshenkilö: Markus Ek