28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Henkilöstövaihdoksia ja uusia toimijoita Munkkiniemen seurakunnassa

Munkkiniemen seurakunta

12.01.2024, 16:13
Osa Munkkivuoren kirkon julkisivusta talvella. Vaaleaa tiiliseinää jossa ristikuvio, ylhäällä ikkunoita, seinää pitkin kasvanut köynnöstä joka talvella lehdetön.

Vuodenvaihteessa Munkkiniemen seurakunnan työntekijäjoukkoon on liittynyt sekä uusia että tuttuja kasvoja.

Kanttorimme Senni Valtonen on vuoden 2024 aikana mukana muissa musiikkiprojekteissa ja hoitaa kanttorin tehtäviä Munkkiniemen seurakunnassa vain osa-aikaisesti. Häntä sijaistaa Nea Meriranta, joka siirtyi Munkkiniemeen Vuosaaren seurakunnasta. Nea ottaa vastuulleen myös seurakunnan projektikuoron johtamisen.

Tarja Frilander palasi vuoden mittaiselta virkavapaalta ja toimii jälleen seurakuntamme varhaiskasvatuksesta vastaavana pappina sekä johtaa varhaiskasvatustiimiä.

Munkkivuoren kirkossa järjestetään jatkossa myös englanninkielisiä tilaisuuksia, sillä kansainvälinen seurakunta International Evangelical Church (IEC) siirsi vuodenvaihteessa toimintansa Munkkiniemestä Munkkivuoreen. Arki-iltaisin IEC:llä on kirkolla pienryhmätoimintaa ja sunnuntaisin klo 15 pidetään englanninkielinen messu bändisäestyksellä. Lisää tietoa IEC:stä ja heidän toiminnastaan löytyy heidän nettisivuiltaan church.fi.

Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi Nean, Tarjan sekä kansainvälisen seurakunnan väen!