28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Rippikouluvuosi 2024 starttaa sunnuntaina 28.1.

Munkkiniemen seurakunta

22.01.2024, 10:07
kirjavalla pohjalla tummansininen teksti Rippikoulustartti

Tervetuloa käynnistämään rippikouluvuotta 2024!

Toivotamme rippikoululaiset perheineen lämpimästi tervetulleiksi yhteiseen rippikoulustarttiin sunnuntaina 28.1.2024 klo 11 alkaen Munkkivuoren kirkkoon.

Aloitamme yhteisellä messulla, jonka jälkeen pidämme rippikouluinfon. Saat muun muassa tietoa oman ryhmäsi tapaamisista sekä kevään aikataulusta. Tilaisuuden lopussa jaamme kaikille rippikoululaisille riparipassit, joihin kerätään merkintöjä kevään aikana.

Rippikoulu kestää kokonaisuudessaan noin puoli vuotta. Siihen kuuluu kevätjakso tapaamisineen, leirijakso ja konfirmaatio. Huomaathan, että riparipassin tilaisuudet ja tapahtumat täytyy olla suoritettuina ennen kesän leirijaksojen alkua. Oma ripariohjaajasi antaa sinulle tarkemman deadlinen passin palauttamiselle.

Kiva kun olet mukana rippikoulussa!

”Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.” (Joos. 1:9)

Ripariterveisin Munkkiniemen seurakunnan nuorisotiimi,

Riikka Kuusisalo, Alisa Leino ja Senni Valtonen