07.05. Onneksi olkoon: Helmi, Kastehelmi | Palaute

Oulunkylän seurakunnan viikkotoiminta toukokuussa 2024

Oulunkylän seurakunta

26.04.2024, 16:15 /  päivitetty 26.04.2024, 16:48
Oulunkylän seurakunnan kirkot ja puhekupla jossa teksti Kuulumisia

Vappu, helatorstai ja kevätkauden päättyminen aiheuttavat muutoksia seurakunnan viikkotoimintaan toukokuussa 2024

Vappu ke 1.5.

Vappuna ei järjestetä Käpylän iltaruokaa eikä Käpylän puuhakerhoa.

Seurakuntatoimisto on suljettu.

Hiljaisuuden rukoushetkeä vietetään klo 18 Käpylän kirkossa.

Helatorstai 9.5.

Helatorstaina ei ole Maunulan torstain tilaisuuksia.

Helatorstaina ei ole diakonian ajanvarausta.

Seurakuntatoimisto on suljettu.

Helatorstain messua vietetään Oulunkylän kirkossa klo 10 ja Käpylän kirkossa klo 18.

Kauden päätös:

Maunulan muskarit, Maunulan viikkomessu, Maunulan kirkon kahvila, rukousryhmä sekä iltaperhekerho: kauden viimeinen tilaisuus torstaina 2.5.

Maanantaipuuro, Oulunkylän perhekerho, Miestenpiiri, Naisten kirjallisuuspiiri, Lankakahvila sekä Koskelan lähetyspiiri: kauden viimeinen tilaisuus maanantaina 6.5.

Käpylän iltaruoka, Käpylän puuhakerho ja Oulunkylän lähetyspiiri: kauden viimeinen tilaisuus ke 8.5.

Muut: Hiljaisuuden rukoushetken kausi jatkuu keskiviikkoisin 22.5. asti, Etsijät -raamattupiiri jatkuu torstaisin 30.5. asti, Postimerkkitalkoot jatkuvat torstaisin 13.6. asti.

Diakonian neuvonta ja ajanvaraus

Neuvonta ja ajanvaraus on suljettu helatorstaina 9.5.