19.05. Onneksi olkoon: Emma, Emilia, Milla, Emmi, Milja, Mila, Milka, Amalia | Palaute

Monikielinen helluntain messu Alppilassa

Kalenteri ja kellosymboli19.05.2024 klo 13:00 - 14:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliAlppilan kirkko, Kotkankatu 2, 00510 Helsinki

MONIKULTTUURINEN MESSU Alppilan kirkossa su 19.5.2024 klo 13.

”Tule, Pyhä Henki, täytä uskoviesi sydämet
ja sytytä heihin rakkautesi liekki.”
Virren 112 mukaan

Musiikillisesti rikas messu toteutetaan yhteistyössä Alppilan kirkolla kokoontuvien eri kielisten messuyhteisöjen kanssa. Messun liturgina ja saarnaajana on Kallion seurakuntapastori Visa Viljamaa, avustavana liturgina toimii kiinankielisen seurakuntatyön pastori Paulos Huang, musiikista vastaa vironkielisen seurakuntatyön kanttori Dagmar Õunap. Mukana on kiinankielinen lapsikuoro, housebändi ja virolainen kansantanssiryhmä. Seurakuntalaiset avustavat suomeksi, viroksi, unkariksi, kiinaksi, englanniksi jne.

TERVETULOA JOUKOLLA MUKAAN!

Tiedoksi: su 19.5 Alppilan kirkossa ei ole muita messuja.
Messun jälkeen kirkkokahvit seurakuntasalissa.

MULTILINGUAL SERVICE ON PENTECOST

Alppila Lutheran Church 19.5.2024, at 1pm

Sermon by Visa Viljamaa, assistant pastor Paulos Huang, musicians Dagmar Õunap, Saaga Sihvola, Juha Pöysä, Olli-Pekka Kankimäki and Marko Luik.

Represented are all the different language groups gathering in Alppila church: the Finns, the Estonians, the Hungarians, the Chinese, the Africans.

Welcome! Tervetuloa! Tere tulemast! Huanyíng! Isten hozott!

Coffee and tea will be served in the parish hall.