30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute

Ilmoittautuminen Myllypuron kirkon päiväkerhoon kaudelle 2024-2025

Herttoniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli01.04.2024 klo 07:00 - 30.04.2024 klo 22:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMyllypuron kirkko, Neulapadontie 12, 00920 Helsinki Käyntiosoite Myllynsiipi 10. Parkkipaikka Tuulimyllyntien päässä. Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Ilmoittautuminen Myllypuron kirkon päiväkerhoon kaudelle 2024-25 on avoinna 1.-30.4.2024

2-5-vuotiaille lapsille tarkoitettu päiväkerho kokoontuu Myllypuron kirkolla perjantaisin klo 9.30-11.30 ajalla 16.8.-13.12. Päiväkerhopaikkaa haetaan ilmoittautumislinkin kautta.

Päiväkerho tarjoaa lapselle mahdollisuuden yhdessä leikkimiseen, liikkumiseen sekä asioiden ja ilmiöiden tutkimiseen. Päiväkerhossa harjoitellaan ikätovereiden kanssa vuorovaikutuksessa olemista, asioiden ilmaisua ja hiljaisuudesta yhdessä nauttimista.

Päiväkerhot ovat kristillistä varhaiskasvatusta tutussa, kiinteässä lapsiryhmässä. Tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua ja kehitystä, joka pitää sisällään myös hengellisen ulottuvuuden.

Päiväkerhoa ohjaa lastenohjaaja Marika Sointula ja Anni Nikkanen. Päiväkerhokausi alkaa elokuussa 2024 Ilmoitamme kerhopaikoista ja syyskauden aikataulusta toukokuun aikana. Päiväkerho on maksuton.

Täytä päiväkerhohakemus seurakuntien sähköisessä asiointipalvelussa aikavälillä 1.-30.4.2024

Muistathan ilmoittaa, jos tilanteenne päiväkerhopaikan suhteen muuttuu, esimerkiksi jos otatte vastaan päiväkotipaikan tai muutatte!

Hakuajan ulkopuolella vapaita päiväkerhopaikkoja voi tiedustella nuorisotyönohjaaja Tiina Mäki-Arvelalta, tiina.maki-arvela@evl.fi.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.