27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Seurakuntien iltapäiväkerhopaikkoja ensi lukuvuodelle voi hakea 17.4. asti

22.03.2024, 15:00 /  päivitetty 22.03.2024, 16:11
Hei, tulevan eka- tai tokaluokkalaisen vanhempi! Nyt on aika miettiä pikkukoululaisen iltapäiviä ensi lukuvuonna ja hakea hänelle kerhopaikkaa.
lapset ja läksyt

Iltapäiväkerhossa lapsi voi viettää aikaa turvallisesti ja mukavasti yhdessä kavereiden kanssa. Kerhoissa leikitään, askarrellaan, pelataan ja liikutaan - lepoa ja välipalaa unohtamatta.

Seurakunnan aamu- ja iltapäivätoiminta tarjoaa lapselle kehittävän ympäristön koulutetun henkilöstön ohjaamana. Vanhemmilta on saatu toiminnasta kiittävää palautetta.

Kerhoja järjestetään 1.–2.-luokkalaisten lisäksi 3.–9. luokkien erityisen tuen oppilaille seuraavissa seurakunnissa:

Haaga

Lauttasaari

Malmi

Mikael

Munkkiniemi

Oulunkylä

Paavali

Seurakunnat toimivat yhtenä aamu- ja iltapäivätoiminnan palveluntuottajana Helsingin kaupungille. Seurakunnan kerhoon osallistuminen ei edellytä kirkkoon kuulumista.

Paikkaa lukuvuodelle 2024–25 voi hakea kaupungin sähköisen haun kautta 11.3.–17.4.2024. Hakulinkki ja -lomake sekä tietoja kaikkien toimijoiden kerhopaikoista, toiminta-ajoista, kerhomaksuista ym. löydät kaupungin iltapäivätoiminnan sivuilta sekä edellä mainittujen seurakuntien nettisivuilta.

Huom. Malmin seurakunnan Puistolan kirkon kerho on seurakunnan omaa toimintaa, jonne hakuaika on 1.–30.4.2024 (ei haeta kaupungin haun kautta).