16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute

Alppilan kirkon seurakuntasali

15.03.2019, 12:45 /  päivitetty 10.05.2023, 13:06

Kastekahvit, juhlat, muistotilaisuudet

Keittiö, kahvi- ja ruoka-astiasto 100 henk.

Flyygeli, kiinteä valkokangas, Siirreltävä AV-vaunu (videoprojektori, DVD- /Cd-soitin, äänentoisto).

Pöytien koko: 70 x 140 cm, tiloissa on lapsille syöttötuoleja.

Tilojen käyttö:

Seurakunnan jäsenet voivat käyttää kirkon tiloja korvauksetta kaste-, hää- ja muistotilaisuuksissa.

Muista tilaisuuksista seurakunta veloittaa tilavuokran tilakohtaisen määrittelyn mukaisesti.

Henkilökuntapalveluista ja mahdollisesta jälkisiivouksesta sekä sovitun ajan ylittymisestä seurakunta perii hinnaston mukaiset kulut. Lasku lähetetään järjestäjälle / vastuuhenkilölle.

Tilaa voi tulla valmistelemaan varausajan alkaessa. Tilan varaaja vastaa järjestelyistä ja tarjoilujen laittamisesta. Suntio neuvoo ja opastaa tarvittaessa esim. keittiölaitteiden käytössä.

Tilaisuuden järjestäjän on luovutettava tilat sellaisessa kunnossa kuin ne olivat ennen tilaisuutta.

Käytössä olleet esineet, tavarat ja kalusteet on ehdottomasti laitettava takaisin paikoilleen ja astiat pestyinä kaappeihin. Tasot, altaat ja liedet puhdistettava, roskat lajiteltava.

Järjestäjä on korvausvelvollinen särkyneestä tai kadonneesta seurakunnan omaisuudesta.

Järjestäjän tulee olla yhteydessä seurakuntaan tilojen käyttöä koskevissa kysymyksissä sekä ilmoittaa muuttuneet yhteystietonsa seurakunnalle.