26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute

Haagan seurakunnan musiikkiryhmät

Haagan seurakunta

18.04.2024, 11:05
Haagan seurakunnassa toimii erilaisia kuoro-, laulu- ja musiikkiryhmiä. Tule mukaan!

Haagan Ääni

Haagan seurakunnan kuoro on nuorekas joukko eri ikäisiä aikuisia ja nuoria. Tyylilajina pääasiassa kevytpoljentoinen messumusa.

Tiedustelut kanttori Anna Marte.

Lento-kuoro

Lento-kuorossa laulaa neljäkymmentä noin 19-30 -vuotiasta nuorta aikuista ja kuoron linja on tehdä perinteistä kirkkomusiikkia raikkaan kauniisti. Kuoroa johtaa vapaaehtoispohjalta Jenni Tervo.

Kirkkomuskari Huopalahden kirkossa maanantaisin ja tiistaisin

Huopalahden kirkon muskareissa lauletaan, leikitään, soitetaan ja liikutaan yhdessä oman aikuisen kanssa. Muskaria aloittaessa on hyvä olla vähintään 6 kk ikäinen. Lukukausimaksu vahvistetaan vuosittain. Muskariopettajina toimivat Aino Spence ja Ulla Leivo.

Muskarin kesto on 30 min. Muskarit kokoontuvat kerran viikossa. Ryhmiä on maanantai-iltaisin ja tiistaiaamupäivisin. Ilmoittautuminen muskareihin tapahtuu toukokuussa. Jos ryhmissä on tilaa, muskariin pääsee mukaan myös kesken kauden. Vapaita paikkoja voi tiedustella ulla.leivo@evl.fi

Laula kanssain

Laula kanssain -ryhmä vierailee Haagan alueen palvelutaloissa virkistämässä ikäihmisiä lauluhetkillä. Ryhmä on silloin tällöin mukana myös seurakunnan palvelutalohartauksissa.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset Tuula Sääksi tuulahelvi.saaksi@gmail.com

Sounds of Mercy

Kuoro harjoittelee Huopalahden kirkolla.
Lisätiedot: https://www.soundsofmercy.fi/