20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Helsingin oppilaitospappeja mediassa

01.10.2020, 13:51
Helsingin seurakuntien oppilaitospappeja on haastateltu niin lehtijuttuihin, podcasteihin kuin radio-ohjelmiin.
Tyttö makoilemassa ja nojaa jalkaa vanhaan radioon.

Lue ja kuuntele juttuja:

Miten ulkomaiset ammattikorkeakouluopiskelijat ja suomalaiset löysivät toisensa Friends programissa? Kirkko & kaupungin juttu elokuussa 2020.

Miten ammattikoulupappi Sanna Uusitalo tuki opiskelijoita ja oppilaitosten työntekijöitä etäopiskelun aikana? Kirkko & kaupungin juttu elokuussa 2020.

Lähihoitajaopiskelija Abdiaziz Halas Had lähti oppilaitospapin rohkaisemana ammattikoululaisten kulttuurikilpailuun. Kirkko & kaupungin juttu elokuussa 2020.

Miksi kirkossa sallitaan henkinen ja hengellinen väkivalta? Ihmettelee seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen ja Helsingin yliopiston pappi Laura Late Mäntylä. Kirkko & kaupungin juttu syyskuussa 2020.

Millaista on olla ruotsinkielinen pappi oppilaitoksissa? - Andreas Andersson, nykyään Lundgren.

Miten myötätunto on yhteisön voimavara? - Mukana podcastissa myös Tiina Kaaresvirta

Millainen tulevaisuus odotta, jos jo opiskeluaikana väsyy ja ylikuormittuu? - Mukana radio-ohjelmassa myös Tiina Kaaresvirta

Mitä opiskelijan on hyvä tehdä, jotta jaksaa paremmin? - Mukana lehtijutussa myös Kaisa Iso-Herttua

Oppilaitospapit etsivät ystäviä ulkomaisille opiskelijoille - opiskelija kertoo tarpeesta.

Miten oppilaitospappi tukee kriiseissä? - Mukana Sanna Uusitalo