18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Toimitukset ja varaukset

05.10.2018, 14:29

Kirkon jäsenenä olet oikeutettu kirkon palveluihin. Ota yhteyttä, kun toivot papin mukanaoloa elämäsi suurissa käännekohdissa. Jäsenenä kuulut yhteisöön, jolla on kaksituhatvuotinen historia ja tulevaisuus!

Ota yhteys Herttoniemen seurakunnan seurakuntatoimistoon. Seurakuntasihteeri opastaa sinua, kun tarvitset papin kastamaan, vihkimään, hautajaisiin, rippiin tai kodin siunaamiseen. Nuorisotyöntekijät ja nuorisopapit antavat tietoa rippikoulusta ja konfirmaatiosta.

Lisää tietoa kirkollisista toimituksista saat alla olevista linkeistä.

Juhlat kirkolla?

Herttoniemen seurakunnan tiloja voi varata kaste-, konfirmaatio- ja hääjuhliin ja hautajaisiin, muistotilaisuuksiin sekä muihin perhejuhliin. Tiloja voi varata mahdollisuuksien mukaan myös muuhun käyttöön. Tilat varataan seurakuntatoimistosta.

KastePienelle parasta

Kuva: Aarne Ormio