23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute

06.10.2020, 14:43

Vapaaehtoistyöstä merkitystä elämään!

vapaaehtoistyota

Voisitko saattaa huonosti liikkuvan vanhuksen messuun, avustaa kirkkokahveilla, ohjata alakouluikäisten kerhoa tai vaikkapa leipoa herkkuja lähetysmyyjäisiin?

Olet lämpimästi tervetullut mukaan Malmin seurakunnan vapaaehtoistoimintaan, oli kyse sitten yksittäisestä tehtävästä tai jokaviikkoisesta toiminnasta. Seurakunnan työntekijät tukevat ja ohjaavat sinua tehtävässäsi. Vapaaehtoisille järjestetään myös virkistys- ja koulutuspäiviä.

Vapaaehtoistehtäviä on monenlaisia ja niihin voi ilmoittautua suoraan seurakunnan työntekijälle.

Helsingin seurakuntien vapaaehtoistehtäviin voi ilmoittautua myös koko Helsingin kattavan vapaaehtoistyön verkkopalvelun kautta Vapaaehtoistyö Helsinki

Haluaisitko toimia vapaaehtoisena kummina? Kastettavalle lapselle ei aina löydy kummeja omasta takaa. Silloin tarvitaan vapaaehtoista kummia, joka on konfirmoitu ja kuuluu kirkkoon. Ilmoittaudu mukaan "kummipankkiin" palvelusihteerille p. 09 2340 4402, tilavaraukset.malmisrk@evl.fi

Onko sinulla jokin oma idea, jonka toteuttamisessa tarvitsisit apua tai jokin muu seurakuntamme vapaaehtoistoimintaan liittyvä asia? Ota rohkeasti yhteyttä!