23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute
Haagan seurakunta

Jouluterveisiä kaukaa

17.12.2019, 11:18 /  päivitetty 17.12.2019, 11:12
Katri Linnasalon joulutervehdys Papua Uusi-Guineasta ja Jaakko Lavoniuksen elokuinen kirje Boliviasta kertovat lähetystyön arjesta. Haagan seurakunta tukee heidän työtään SLS:n kautta.

Katri Linnasalo lähti uudelle työkaudelle Papua Uusi-Guineaan syyskuun lopussa. Suomen Lähetysseuran lähettinä hän kääntää siellä Raamattua nekin kielelle. Jaakko Lavonius työskentelee Suomen Lähetysseuran hankkeessa Bolivian kaivosalueiden lapsityöläisten parissa. Hänen elokuussa kirjoittamansa viesti tavoitti seurakunnan vasta joulukuussa. Molemmat ovat Haagan seurakunnan nimikkolähettejä, mikä tarkoittaa, että seurakunta tukee taloudellisesti mutta myös rukouksin heidän työtään Suomen Lähetysseuran hankkeissa.

Lue Jaakon viimeisin kirje

Tässä Katrin terveiset