25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Hakavuoren kirkko

Junnutönö

23.07.2019, 14:46

Supersuosittu Junnutönö on 1.-6. luokkalaisille tarkoitettua avointa toimintaa. Junnutönölle voi tulla piipahtamaan vain hetkeksi tai vaikka koko ajaksi. Junnutönölle ovat tervetulleita kaikki lapset uskontokuntaan tai kirkkoon kulumisesta riippumatta.

Junnutönö pidetään Haagan seurakunnan lasten- ja nuorten omassa tilassa Tönöllä (Kauppalankuja 7)

TIISTAISIN klo 13-16

PERJANTAISIN klo 13-16

Junnutönö järjestetään koulujen työaikojen mukaisesti. Koulujen loma-aikoina (hiihtoloma, syysloma, joululoma, kesäloma, pääsiäinen sekä yksittäiset juhlapyhät) ei ole junnutönöä. Koulujen loma-aikoina on yleensä muuta toimintaa kouluikäisille.

JunnuTönö on kouluikäisten avointa toimintaa. Voit tulla joko hetkeksi hengähtämään tai koko ajaksi, pelailemaan lautapelejä, pleikkarilla tai muuten vain oleilemaan. Toisinaan Junnutönöllä myös askarrellaan tai kokkaillaan tai tehdään yhdessä jotain muuta.

Ei tarvitse ilmoittautua, tule vain paikalle!

JunnuTönöllä on aina paikalla luotettava aikuinen sinua ja muita lapsia varten. Menossa mukana Tönön tyypit Tiia, Pauli, Jenni, Anni, Miika, Ulla ja Minna.