20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Herttoniemenrannan kappeli

Tukea sinulle

20.06.2023, 15:24

Jos eteesi tulee surua, sairautta tai muita elämän ristiriitoja, voit ottaa luottamuksellisesti yhteyttä diakoniatyöntekijään tai seurakunnan muihin työntekijöihin. Sinun ei tarvitse jäädä yksin asioittesi kanssa.

Seurakunnan palvelutyö, diakonia, on kokonaisvaltaista auttamista, niin henkistä ja hengellistä kuin käytännöllistäkin. Joskus apumme voi olla myös taloudellisissa asioissa auttamista. Diakoniatyön ryhmätoiminta tarjoaa vertaistukea.

Apu on maksutonta ja tarkoitettu kaikenikäisille seurakunnan alueella asuville.

Tutustu Herttoniemen seurakunnan diakoniatyöhön videolta .

Diakoniatyötä kehitetään erilaisten projektien avulla. Itä-Helsingin seurakunnissa on meneillään rovastikunnallinen 1.3.2015 käynnistynyt kolmevuotinen diakonian talousneuvonnan projekti työntekijänään Soile Niemi. Hänen työpisteensä on Mikaelin seurakunnassa.

Myllypuron elintarvikeapu ry:n järjestämä Myllypuron elintarvikejakelu toimii ti- ja to-aamuisin klo 8. Paikalla on oltava viimeistään klo 9.30. Osoite: Jauhokuja 3, Liikuntamyllyn pääty.

Elintarvikejakelusta vastaa Sinikka Backman p.09 2340 3333. Häneltä saa lisätietoja toiminnasta sekä mahdollisuudesta tulla vapaaehtoistyöhön.

Tutustu myös

Itätuulia-blogiin , jossa Itä-Helsingin diakoniatyöntekijät kirjoittavat työstään.

Herttoniemen seurakunnan diakoniatyön tulevia tapahtumia:

Myllypuron kirkolla:

Keskiviikkoruokailu

Alkaen 10.1.2018 klo 12:00 - 13:00 Myllypuron kirkko

Ruokailu pienituloisille hintaan 2 €. Aluksi hartaus. Tervetuloa syömään yhdessä!