24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Herttoniemen seurakunta
Piiretty talvimaisema, missä hiihtäjä ja lumiukko talvisen kaupungin edessä.

Avuksi muille

‍Näin voit auttaa

Haluatko tukea alueellamme asuvia ihmisiä, joilla on vaikeuksia selviytyä ihan tavallisessa arjessa? Monet taistelevat esimerkiksi sairauksien ja toimeentulon kanssa, kun rahat eivät riitä ruokaan, lääkkeisiin tai muuhun välttämättömään.

Apusi päätyy varmasti juuri sitä tarvitsevalle ihmiselle. koska seurakunnan diakoniatyöntekijät käyvät aina läpi apua hakevan taloudellisen tilanteen ennen avustuspäätöstä.

Kiitos tuestasi - pienikin lahjoitus voi auttaa!

Teksti vihreällä pohjalla + enkelinsiivet, sydän ja sädekehä. Mobile Pay 12182 tai Helsingin seurakuntien tili  FI49 1237 3000 1756 76  + viitenumero 2024 (Herttoniemen seurakunnan diakoniatyö) Keräysvarojen käyttötarkoitus: diakoninen avustustoiminta seurakunnan alueella Lupanumero: RA/2020/1533 Rahankeräyksen järjestäjä: Helsingin seurakuntayhtymä/Herttoniemen seurakunta