25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Huopalahden kirkko

Tervetuloa Minna ja Pauliina

09.03.2020, 15:37
Helmikuun alussa Haagan seurakunnassa aloitti kaksi uutta työntekijää: seurakuntapastorin sijaisuudessa Minna Kumpukallio ja diakoniatyön sijaisuudessa Pauliina Himanka.
Minna Kumpukallio ja Pauliina Himanka

Kysyimme uusilta kasvoilta viisi kysymystä:

1) Kuka olet ja mistä tulet?
2) Mikä on työssäsi parasta?
3) Suosikkivirtesi?
4) Lempipaikkasi Haagassa?
5) Miten kuvailisit Haagan seurakuntaa?

Pauliina:

1) Olen haagalainen perheenäiti, alanvaihtaja ja humanisti-diakoni. Olin aiemmin töissä Malmin seurakunnassa.

2) Ihmiset! On hienoa, että saan työkseni kuunnella ihmisiä ja heidän elämäntarinoitaan. Jokainen kohtaaminen on arvokas.

3) 930 eli Make Perttilän kaunis virsi Sinun edessäsi painamme päämme.

4) Tänä talvena se on ollut Lassilan tekojää.

5) Haagan seurakunnassa on iloinen ja reipas tekemisen meininki. Täällä on kotoisa olo.

Minna:

1) Olen haagalainen pappi ja olen aiemmin työskennellyt mm. taideyliopistossa ja Paavalin seurakunnassa.

2) Ihmiset ja se, että saa olla mukana ihmisten erilaisissa elämäntilanteissa sekä erilaisten tempausten keksiminen ja toteuttaminen.

3) Virsi 923, Silmäni aukaise Jumalani.

4) Haagan puro Kauppalan puistossa.

5) Haagan seurakunta on rohkea, ihmisen puolella, huumorintajuinen ja lämmin.