19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Kannelmäen kirkko

70+ -vuotiaiden synttäreitä juhlittiin Pappojen konsertilla

30.09.2019, 13:37
Kannelmäen seurakunta kutsuu vuosittain 70, 75, 80, 85, 90 ja 90+ vuotta täyttävät seurakunnan jäsenet yhteisen juhlaan kotikirkolle. Tänä vuonna juhlaa vietettiin enkelien sunnuntaina 29.9.
Lauluyhtye Papas no Mamas Kannelmäen kirkossa. Yhtyeessä laulaa kahdeksan miestä.

Syntymäpäiväjuhlan ohjelmasta vastasi lauluyhtye Papas no Mamas. Konsertissa kuultiin serenadeja, negrospirituaaleja ja virsiä Pappojen taidokkaaseen tapaan sovitettuina ja esitettyinä. Yleisö pääsi myös liittymään Pappojen kanssa laululeikkiin. Seurakunnan tervehdyksen toi kirkkoherra Sakari Enrold ja loppusanat lausui pastori Nina Rajamäki.

Juhlakonsertin jälkeen nautittiin tarjoiluista seurakuntakeskuksen puolella. Kahvittelun lomassa pääsi tapaamaan ikätovereita ja seurakunnan työntekijöitä. Tarjoilussa olivat mukana Kannelmäen Martat.

Yhteensä yli 200 päivänsankaria läheisineen osallistui juhlaan. Toivotamme heille ja muille 70+ vuotta täyttäville onnea ja siunausta.