20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Lauttasaaren kirkon seurakuntasali

11.05.2022, 09:28
Lauttasaaren kirkon seurakuntasali

Lauttasaaren kirkon seurakuntasali sijaitsee kirkkosalin vieressä ja on kooltaan 90 paikkainen. Varustukseen kuuluu piano, videotykki ja äänentoisto puheelle. Kirkon keittiöstä löytyy astiasto 100:lle hengelle.

Seurakunnan jäsenet voivat käyttää kirkon tiloja korvauksetta kaste-, hää- ja muistotilaisuuksissa.

Liukuva väliseinä yhdistettävissä kirkkosaliin.

TILOJEN KÄYTTÖ:

Muista tilaisuuksista seurakunta veloittaa tilavuokran tilakohtaisen määrittelyn mukaisesti:

Perhejuhlat (seurakunnan jäseniltä):

• Lasten syntymäpäiväjuhlat (1-15v.) 40€ / 4h.
  • Syntymäpäiväjuhlat (yli 15v.) 200€ / 4h.
  • Rippijuhlat, lakkiaiset ja valmistujaiset 200€ / 4h.

Perhejuhlat (seurakuntaan kuulumattomat):

• Lasten syntymäpäiväjuhlat (1-15v.) 100€ / 4h.
  • Syntymäpäiväjuhlat (yli 15v.) 400€ / 4h.
  • Rippijuhlat, lakkiaiset, valmistujaiset 400€ / 4h.

Taloyhtiöiden ja järjestöjen yms. kokoukset: 150€ / kerta.

Seurakuntasaliin on myös vuokrattavissa pöytäliinoja 10€ / kpl.

Tilaa voi tulla valmistelemaan varausajan alkaessa. Tilan varaaja vastaa järjestelyistä ja tarjoilujen laittamisesta. Suntio neuvoo ja opastaa tarvittaessa esim. keittiölaitteiden käytössä.

Tilaisuuden järjestäjän on luovutettava tilat sellaisessa kunnossa kuin ne olivat ennen tilaisuutta.

Käytössä olleet esineet, tavarat ja kalusteet on ehdottomasti laitettava takaisin paikoilleen ja astiat pestyinä kaappeihin. Tasot, altaat ja liedet puhdistettava, roskat lajiteltava.

Järjestäjän tulee olla yhteydessä seurakuntaan tilojen käyttöä koskevissa kysymyksissä sekä ilmoittaa muuttuneet yhteystietonsa seurakunnalle.

LIIKUNTAESTEISILLE:

Kulku seurakuntasaliin on esteetön kirkon pääovien kautta. Ajo pääoville Isokaaren R-kioskin kulmalta lähtevää polkua pitkin. Sisäpihalta B-rapun kautta kuljettaessa käytössä on hissi.