19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Seurakunnan YouTube-kanava tarjoaa videosisältöjä kaikenikäisille

22.04.2020, 11:24
YouTube-logo, Kirkko Helsingissä Lauttasaaren seurakunta-logo, meritausta

Lauttasaaren seurakunta on pandemia-aikana yhä tiiviimmin läsnä sosiaalisessa mediassa. Tarjoamme konserttielämyksiä, jumalanpalveluksia sekä osallistumismahdollisuuden Raamattupiiriin Facebookissa, jonka lisäksi myös seurakunnan YouTubeen on ladattu paljon videoita.

Lapsille Tubekanavamme tarjoaa muun muassa satuhetkiä, askarteluvinkkejä sekä hauskoja pelejä ja leikkejä. Nuorten aikuisten laadukas ja suosittu pääsiäisnäytelmä Seuraajat on pääsiäisen jälkeenkin nähtävillä ja aikuisille seurakunnan kanava tarjoaa monipuolista hartaussisältöä minuuttihartauksista jumalanpalveluksiin. Videot löytyvät omilta soittolistoiltaan. Tilaamalla Lauttasaaren seurakunnan YouTube-kanavan saat ilmoituksen kaikista uusista videosisällöistä!

Siirry Lauttasaaren seurakunnan YouTubeen tämän linkin kautta. Tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaan etäyhteyksien kautta!