20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Malmin seurakunta

Avoimet virat Malmin seurakunnassa: Nuorisopappi ja seurakuntapastori

18.01.2019, 13:50 /  päivitetty 18.01.2019, 13:53
Oletko rohkea ja ratkaisukeskeinen tiimipelaaja? Tule meille töihin.
Rekryilmoitus

Malmin seurakunta etsii kahta innostunutta, teologisesti osaavaa ja itsensä haastavaa pappia nuorisotyöhön ja seurakuntapastoriksi pohjoiselle alueelle. Hae meille 31.1.2019 mennessä.

Olemme voimakkaasti uudistuva ja ajan ilmiöitä pelkäämätön seurakunta. Vahvuus nousee juurevasta teologiasta ja halusta elää ajassa.

Nuorisotyön seurakuntapastori

Malmin seurakunnassa on rippikoululaisia on noin 700 vuodessa. Kasvatuksen työalalla on noin kolmenkymmenen työntekijää, joista noin kaksikymmentä toimii nuorisotyössä. He ovat nuorisotyöntekijöitä ja kasvatuksen ammattilaisia, nuorisomuusikko ja kaksi pappia. Toinen papeista vastaa rippikoulutyöstä ja toinen laaja-alaisesti nuorisotyöstä.

Nuorisotyön papin työhön sisältyy nuorisotyötä, viestintää, rippikouluja, kirkollisia toimituksia ja osallistumista seurakunnan jumalanpalveluselämään.

Odotamme, että sinulla on valmiutta, halua ja intoa kehittää nuorisotyötä, työyhteisötaitoja ja kyky ja taito tehdä kristillistä kasvatustyötä muuttuvassa kaupunkiympäristössä.

Lue Nuorisotyö papin koko hakuilmoitus ja hae virkaa 31.1.2019 mennessä.

Seurakuntapastori

Seurakuntapastorin työhön sisältyy seurakuntatyötä ja viestintää, rippikouluja, kirkollisia toimituksia sekä osallistumista seurakunnan jumalanpalveluselämään.

Odotamme, että sinulla on osaamista ja kiinnostusta viestintään, työyhteisötaitoja ja kykyä ja taitoa tehdä seurakuntatyötä muuttuvassa kaupunkiympäristössä

Tehtävä sijoittuu ns. pohjoiselle alueelle Puistolaan, Tapuliin ja Jakomäkeen.

Lue Seurakuntapastorin koko hakuilmoitus ja hae virkaa 31.1.2019 mennessä.