20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Meilahden seurakunta

Pisara-leirille ilmoittautuminen on alkanut

15.02.2019, 13:48 /  päivitetty 10.04.2019, 12:47

Ensi kesänä kouluikäiset, nuoret, lapset ja perheet pääsevät Partaharjulle Pisara-suurleirille. Leiri on hyvä mahdollisuus vanhemmille viettää viisi päivää keskenään, kun lapset leireilevät. Kysessä on Nuori Kirkko ry:n neljän vuoden välein järjestämä telttaleiri, joka pidetään 24.–29.7.2018. Lisää Pisara-leiristä voit lukea leirin omilta sivuilta.

Leirin ohjelman suunnittelu on pitkällä ja ilmoittautuminen on mahdollista huhtikuun loppuun asti.

Leirillä on luvassa liikkumista, leikkimistä ja laulamista, iltanuotioita ja leirihuutoja. Nuorten on mahdollisuus osallistua leirimedian tekoon ja ilmoittautua muihin vapaaehtoistehtäviin.

Helsinkiläiset voivat ilmoittautua leirille oman seurakuntansa kautta. Jotkut seurakunnat maksavat osan omien jäsentensä leirimaksuista.

Mikäli oma seurakunta ei ole järjestämässä matkaa Pisara-leirille, kannattaa ottaa yhteyttä Aila Mäkiseen tai Pauli Syrjöön sähköpostilla: aila.i.makinen@evl.fi ja pauli.syrjo@evl.fi. Ilmoittautuminen ja kyselyt ensisijassa seurakuntien kautta.

Tässä on linkit eri seurakuntien ilmoittautumislomakkeisiin:

Herttoniemen seurakunta

Kallion, Paavalin, Lauttasaaren, Töölön ja Tuomiokirkkoseurakunnan Cityrotat ja Perhelä

Kallion, Paavalin, Lauttasaaren, Töölön ja Tuomiokirkkoseurakunnan Cityrotat-piha ja kouluikäiset

Malmin seurakunta

Mikaelin seurakunta

Oulunkylän seurakunta

Pakilan seurakunta

Roihuvuoren seurakunta - olemme Roihuvuoren seurakunnasta yhteydessä kaikkiin ilmoittautuneisiin sen jälkeen, kun ilmoittautumisaika päättyy ke 27.3. klo 23.59. Lisätietoja Roihuvuoresta antaa nuoristyöntekijä Marko Anttila, marko.anttila@evl.fi, p. 050 384 9055.

Vartiokylän seurakunta

Vuosaaren seurakunta

Mihin seurakuntaan kuulun? Katso täältä.