20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelin seurakunta

Digiopastusta syksyllä

18.08.2022, 16:26 /  päivitetty 22.08.2022, 14:12
Neljä digiopastajaa poseeraa kännykät kädessä

Digiopastusten syysaikataulut alkavat pyöriä syyskuusta eteenpäin. Eri kirkkojen aikataulut näet alla olevasta listauksesta. Päivystyksillä saat apua ja tukea mieltä askarruttaviin kysymyksiin digilaitteeseesi liittyen. Tule kysymään rohkeasti ja harjoittelemaan kirkon työntekijöiden ja vapaaehtoisten avustuksella – opettelemme yhdessä ja vähitellen.

Jos et pääse laitteesi kanssa kirkkojen päivystyksiin tai kaipaat opastusta rauhallisemmassa ympäristössä, voimme tulla opastuskäynnille kotiisi. Voit myös sopia henkilökohtaisen opastusajan kirkoille. Kysy lisää elina.iskala@evl.fi tai 050 473 6685.

Opastuksille voi tulla myös tutustumaan vapaaehtoistyöhön ja digiopastamiseen. Jos sinulla on perustaidot digilaitteista sekä halua ja aikaa opastaa ikäihmisiä niiden käytössä, ole rohkeasti yhteydessä. Vapaaehtoistyöhön ja itseopiskeluun tarkoitettua materiaalia löydät tästä linkistä!