24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
piano ja kitara

Musiikki

Tapahtumat

Kalenteri ja kellosymboli 05.05.2024 klo 11:00 - 12:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMunkkivuoren kirkko

Tervetuloa osaksi Munkkiniemen seurakunnan rikasta musiikkielämää!

Messuissamme voit nauttia rikkaista ja puhuttelevista musiikkielämyksistä monenlaisin jännittävin soittimin, sekä osallistua yhteiseen virsilauluun!

Konserteissamme on tarjolla laadukasta musiikkia eri tyylilajeista, usein paikallisia muusikoita nostaen.

Rentoja yhteislaulutilaisuuksia on tarjolla säännöllisin väliajoin.

Seurakunnan kuoroon ovat tervetulleita kaikki laulamisesta kiinnostuneet. Kuoro harjoittelee torstai-iltaisin.

Seurakunnan bändi harjoittelee säännöllisen epäsäännöllisesti yhdessä kalenteriin sovittuina harjoitusaikoina.

Lisätietoja kaikesta musiikkitoiminnasta saat Munkkiniemen seurakunnan kanttorilta Senni Valtoselta, p. 09 2340 5117