20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Voisiko tämä olla sinun paikkasi

05.09.2016, 14:15 /  päivitetty 23.09.2018, 17:30

Seurakuntaamme tarvitaan apukäsiä, kahvinkeittäjiä, emäntiä, isäntiä ja messuavustajia. Koulutamme edelleen uusia kirkkoemäntiä ja -isäntiä.

Mitä lahjoja sinä olet saanut Taivaan Isältä? Mitä niistä olisit valmis käyttämään toisten hyväksi? Ehkä sinulla on taito kuunnella lähimmäistäsi tai jospa olet saanut kutsun rukoilla toisten puolesta. Oletko haaveillut mahdollisuudesta osallistua jumalanpalveluksen toteuttamiseen vai tunnetko vetoa leivontatalkoisiin myyjäisiä varten?

Liittyvätkö Luojalta saamasi lahjat pienryhmän vetämiseen? Tai kenties sinua kiinnostaa yksinäisten vanhusten auttaminen ja tukeminen, esimerkiksi toimimalla ulkoilukaverina tai saattoapuna. Seurakunnasta löytyy monenlaisia vapaaehtoistehtäviä.

Jos vapaaehtoistoiminta kiinnostaa ota yhteyttä leena.leppilahti@evl.fi.