19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Aloita kuoroharrastus!

28.12.2018, 12:11 /  päivitetty 28.12.2018, 12:19
Suosittu seurakuntamme kuoro toivottaa sinut tervetulleeksi runsaaseen joukkoonsa! Tammikuussa aloitamme uuden ohjelmiston harjoittelun, ja olet tervetullut mukaan missä vaiheessa kevätkautta tahansa! Tiedossa seuraavaksi on afroamerikkalaisia svengaavia kappaleita sekä legendaarisen teatterisäveltäjä Lasse Mårtensonin kappaleita. Tervetuloa kokeilemaan, miltä tuntuu laulaa moniäänisessä kuorossa! Kuorossamme laulaa tällä hetkellä kaikenikäisiä nuorista eläkeläisiin. Kuoroa johtaa kanttori Senni Valtonen. Tietoa harjoituksista löydät alta.
Senni Valtonen

Munkkiniemen seurakunnan kirkkokuoro harjoittelee torstaisin klo 18-19.30 Munkkivuoren kirkossa osoitteessa Raumantie 3. Ennen harjoituksia on tarjolla teetä ja yhteistä jutustelua klo 17.40 alkaen. Tule rohkeasti mukaan, mikäli kuorolaulaminen kiinnostaa! Voit tulla kokeilemaan suoraan harjoituksiin, tai sitten kysyä ensin lisätietoa kanttori Senni Valtoselta. Vuoden 2019 ensimmäiset harjoitukset ovat torstaina 17.1.!

Lisätietoja saa kanttori Senni Valtoselta, senni.valtonen@evl.fi