20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Munkkivuoren kirkko

Mies, tule sinäkin kuoroon - harjoitukset torstai-iltaisin

04.09.2019, 11:55 /  päivitetty 19.09.2019, 15:18
Munkin seudulla on perinteisesti ollut kuorossa miehiä, muuten sellaiset kuten Mårtensonin Jazzmessu eivät olisi mahdollisia. Mukaan kirkkokuoroon mahtuisi nyt erityisesti miehiä lisää. Samoin lapsikuoroon mahtuu hyvin. Kuorot kokoontuvat torstaisin kanttori Heli Kantolan johdolla. Yli kuusivuotiaille tarkoitettu lapsikuoro kokoontuu torstaisin klo 16.30-17.15 ja kirkkokuoro klo 18-19.30.

Yhteyttä voi ottaa seurakunnan uuteen kanttoriin Heli Kantolaan heli-sisko.kantola@evl.fi tai 09 2340 5127. Joka kerta ei ole pakko olla harjoituksissa.

Heli Kantola aloitti musiikin opintonsa Lapin musiikkiopistossa. Hän valmistui pianonsoiton opettajaksi Lahden ammattikorkeakoulusta ja jatkoi opintojaan Rotterdamin konservatoriossa Hollannissa. Hän valmistui sieltä musiikin maisteriksi vuonna 2006 pääaineenaan klassinen piano prof. Aquiles Delle Vignen johdolla. Sieltä hän siirtyi Haagin kuninkaalliseen konservatorioon vanhan musiikin osastolle, syventyi fortepianon esittämiskäytäntöihin ja valmistui Bart van Oortin ja Stanley Hooglandin luokalta. Parhaillaan hän suorittaa Sibelius-Akatemiassa kirkkomusiikin tutkintoa syventymiskohteenaan urut. Hän on opiskellut klavikordia Pekka Vapaavuoren oppilaana. Kantola esiintyy säännöllisesti resitaalein ja kamarimuusikkona. Hän on toiminut musiikin ja pianonsoiton opettajana ja kanttorina useissa seurakunnissa. Tervetuloa Heli Munkkiniemen seurakuntaan!

Kanttori Senni Valtonen on virkavapaalla marraskuun loppuun asti.