19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Paavalinkirkko

Jumalanpalvelukset striimataan - läsnäolo ei ole mahdollista kirkossa korona-tilanteesta johtuen

18.03.2020, 18:49 /  päivitetty 20.03.2020, 12:55

Korona-tilanteesta johtuen Paavalin seurakunta striimaa facebookin kautta jatkossa jumalanpalvelukset ja/tai niiden osia seuraavasti:

Jumalanpalvelus 22.3. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Elina Koivisto ja kanttori Sanna-Maarit Hakkarainen. Marianpäivän messussa on nähtävissä pyhää tanssia. Pyhää tanssia ohjaa Tiina Sara-aho.

Jumalanpalvelus 29.3. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Arja Rannanpää-Kortelainen ja kanttori Seppo Välimäki. Saarnaamassa Risto Lehtinen.

Palmusunnuntain jumalanpalvelus 5.4. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Tuuli Aitolehti ja kanttori Sanna-Maarit Hakkarainen.

Kiirastorstain jumalanpalvelus 9.4. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Elina Koivisto ja kanttori Sanna-Maarit Hakkarainen.

Pitkänperjantain jumalanpalvelus 10.4. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Elina Pöysti ja kanttori Sanna-Maarit Hakkarainen.

Pääsiäisyön jumalanpalvelus 11.4. Jumalanpalveluksen toimittavat pastorit Kari Kanala, Juha Valkeapää ja kanttori Seppo Välimäki.

Pääsiäispäivän jumalanpalvelus 12.4. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Kari Kanala ja kanttori Sanna-Maarit Hakkarainen.

Jumalanpalvelus 13.4. Jumalanpalveluksen toimittavat pastori Petri Flinck ja kanttori Sanna-Maarit Hakkarainen.

Jumalanpalveluksissa ei voi olla läsnä korona-tilanteen takia. Kuitenkin jumalanpalveluspäivinä voi tulla keskustelemaan papin kanssa klo 11-12.30 Paavalinkirkkoon. Yleisiä ohjeita noudattaen kuitenkin suosittelemme välttämään kontakteja ja mahdollisuuksien mukaan suosimaan puhelinkeskusteluita tai muita keskustelualustoja tai sähköpostia. Näet työntekijöidemme yhteystiedot Palvelut ja yhteystiedot -osiosta.