23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute

Olkkarin toiminta päättyy – tervetuloa Redin Silta-tilaan
ja Paavalinkirkolle

11.06.2020, 14:25 /  päivitetty 12.06.2020, 08:46
Paavalin seurakunta on joutunut tekemään raskaan päätöksen ja luopumaan Olkkari-tilasta ja siihen liittyvästä toiminnasta.
Yleiskuva Paavalin seurakunnan Olkkari-tilan ovelta, johon on kiinnitetty tekstijulisteita

Olkkari oli keväällä pitkään suljettuna koronatilanteen vuoksi, koska noudatimme viranomaisten ohjeita ja halusimme suojella riskiryhmään kuuluvia ihmisiä sairastumiselta.

Olkkarin ovia ei kuitenkaan enää valitettavasti voida avata, vaikka koronatilanne onkin parantunut. Olkkari pysyy suljettuna taloussyistä.

Seurakunnan käytettävissä olevat varat ovat vähentyneet merkittävästi, ja säästöjä on pakko tehdä.

Olemme tästä hyvin pahoillamme.

Olkkarin toiminnan loppuessa pyrimme kuitenkin etsimään uusia tapaamispaikkoja ja kokoontumistiloja yhdessä Olkkarin kävijöiden kanssa.

Kiitämme lämpimästi kaikkia kävijöitä yhteisestä Olkkarin arjesta, mukavista kohtaamisista ja hyvistä keskusteluista.

Otathan yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijöihin, puh. 050 433 9846, mikäli toivot, että juttelemme siitä, mihin paikkoihin ja kokoontumisiin sinä voisit käydä tutustumassa.