20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Pakilan seurakunta

Tekemistä alle kouluikäisille

10.07.2023, 12:23
Pakilan seurakunta tarjoaa paljon tekemistä perheen pienimmille

Perhekerhot ovat seurakunnan avointa toimintaa lapsille ja heidän kanssaan kotona oleville aikuisille. Avoimella toiminnalla tarkoitetaan sitä, että kerhoon ei tarvitse ilmoittautua. Voit tulla, jos satut olemaan sillä tuulella ja olla tulematta jos et jaksa kotoa tänään mihinkään lähteä. Perhekerhoja pidetään kirkolla Kirkonkellarissa tiistaisin klo 9–11.30 ja torstaisin klo 17–19. Tarjolla aamu- tai iltapalaa, jota varten voit ottaa mukaan muutaman pikkukolikon. Iltaperhekerhoon ovat tervetulleita myös isommat sisarukset. Kerhoista vastaa ja niitä pitää Moona Seppä, p. 050 476 6652, moona.seppa@evl.fi.

Pyhäkoulu ja kirjepyhäkoulu. Pyhäkouluun voi osallistua toistaiseksi kirjepyhäkoulun kautta. Kirjepyhäkoulu on kerran kuukaudessa kotiin lapsen nimellä tuleva kirje. Se sisältää pyhäkoulukirjeen, kuukauden raamatunkertomuksen, siihen liittyvän syvällisemmän tekstin, tietoa Taivaan Isästä, rukouksen, laulun, askarteluohjeen ja värityskuvan sekä tarran osallistumistauluun. Kirjepyhäkoulu on maksuton ja se on suunnattu 3-vuodesta ylöspäin, pidettäväksi yhdessä oman turvallisen aikuisen kanssa. Lisätietoja Heli Sjöberg, p. 050 340 9156 tai heli.sjoberg@evl.fi.

Olemme myös sosiaalisessa mediassa: seuraa meitä Facebookissa Pakilan seurakunnan lapset ja perheet tai Pakilan seurakunta.