24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Pakilan seurakunta

Kiinnostaisiko lukupiiri?

07.01.2020, 15:25 /  päivitetty 07.01.2020, 15:12
Haluaisitko lukea enemmän? Miten arjen kiireiden ja ruuhkavuosien keskellä ehtisi vielä kirjaan tarttua? Mitä kannattaisi lukea?

Kevään aikana Hyvän paimenen kirkolla kokoontuu kolmena keskiviikkona lempeä lukupiiri kiireen keskellä kirmaaville. Olet tervetullut osallistumaan, vaikka et olisi lukenut käsiteltävästä kirjasta kuin takakansitekstin.
nainen lukee kirjaa sylissään.

Lempeä lukupiiri kiireisille käynnistyy 22.1.2020

Ensimmäisessä tapaamisessa, 22.1.2020, käsittelemme Pauliina Rauhalan romaania Taivaslaulu (Gummerus, 2013). Samalla laadimme yhdessä lempeän lukulistan kevään kokoontumisiin.

Luvassa on keskustelua luetusta sekä kirjallisuudesta yleisemminkin. Suhtaudumme kirjoihin ja niiden teemoihin avarakatseisesti – kaikki näkökulmat ovat tervetulleita.

Keskustelua vetävät toimittajat ja himolukijat Tiiu Pohjolainen ja Anu Räsänen. Mukana lukupiirissä on myös pastori Marita Toivonen. Takkatulen lämmössä nautitaan iltateetä.

Kokoontumiset Hyvän paimenen kirkon yläsalissa

Ke 22.1.2020 klo 18.00 Käsiteltävänä Pauliina Rauhalan Taivaslaulu