25.04. Grattis: Markus, Mark, Marco | Respons
Matteus församling

Konfirmation i Matteus församling

18.09.2019, 13:59
Konfirmationen hör ihop med dopet, den finns till för att du ska lära känna den tro du har blivit döpt till. När du blivit konfirmerad räknas du som en vuxen medlem av den kristna kyrkan. Hur går det till? Här kan du följa med Matteus skriftskola Lekis 4 år 2019 konfirmation i Matteuskyrkan.

I Matteus församling konfirmeras alla årets skriftskolegrupper under september månad i känslofyllda konfirmationsmässor i Matteuskyrkan (Åbohusvägen 3).

Hur går själva konfirmationen till?

Här kan du följa med Matteus skriftskola Lekis 4:s konfirmation i Matteuskyrkan i september 2019.

Har du frågor gällande skriftskola eller konfirmation? Du kan alltid kontakta vårt ungdomsteam!