20.04. Grattis: Tindra, Arla | Respons
Hela Helsingfors

Tioåringarna firas med besök på Borgbacken

11.03.2021, 14:48 /  päivitetty 15.03.2021, 15:01
Alla små helsingforsare som fyller tio år just i år får en inbjudan till Borgbacken.
Linnanmäen laite, vaunussa ihmisiä

Den 8.8.2021 inbjuds alla årets tioåringar med familjer till en privattillställning på helsingforsarnas eget nöjesfält. Observera att årets evenemang är flyttat från maj till augusti.

"Tioåringarnas födisfest är helsingforsförsamlingarnas största evenemang till vilket gästerna får en inbjudan på eget namn. Med festen vill församlingarna uppmärksamma våra små helsingforsare och deras stora dag när de fyller sin första, runda tia", säger Pauli Syrjö som ansvarar för årets evenemang.

Som förhandsinformation kan vi meddela att inbjudningskorten postas i mars. Anmälningstiden pågår fram till den 31.5.2021. Som inträdesbiljett fungerar 10 euros-armbanden som man betalar i samband med anmälan via länken nedan. Armbanden postas efter anmälan.

Vanliga frågor om födelsedagsfesten (på finska)