16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Töölön seurakunta

Gospelia Kaikille Mass Choir kutsuu!

30.05.2022, 11:31 /  päivitetty 26.07.2023, 18:55
Huippusuositun kuoron ilmoittautuminen syyskaudelle on alkanut!
laulava nainen, kuoro taustalla heiluttaa käsiään

Gospelia kaikille!

Puhutteleeko gospel sydäntäsi? Saako rytmimusiikki lanteesi keikkumaan? Tule mukaan opettelemaan gospelin laulamista, rytmiä ja liikettä!

Gospelia Kaikille Mass Choir on matalan kynnyksen gospelkuoro, joka kokoaa yhteen satoja gospellaulusta kiinnostuneita aikuisia ympäri pääkaupunkiseudun. Gospelia Kaikille Mass Choir on seurakunnan vapaaehtoisten, Gospel Helsinki -kuorolaisten ylläpitämää ja Tuomiorovastikunnan seurakuntien Töölö, Tuomiokirkko, Lauttasaari, Kallio ja Paavali sekä Yhteisen seurakuntatyön tukemaa toimintaa.

Kuoroon ei ole pääsykoetta eikä osallistuminen edellytä sitoutumista. Olet tervetullut juuri sinun osaamisellasi! Kuoroa johtaa musiikin maisteri Nina Pakkanen.

Gospelia Kaikille Mass Choir:n harjoituksissa on mukana Gospel Helsinki -kuorolaisia sekä ammattimuusikoista koostuva timanttinen Gospel Helsinki Band. Kauden aikana harjoitellaan 4-5 moniäänistä gospellaulua päätöskonserttia varten ja kokeillaan Complete Vocal -tekniikkaa, gospelsoundia ja rytmikkääseen gospellaulamiseen kuuluvaa liikkumista. Nykygospelissa yhdistyvät soul-, blues-, jazz- ja rockmusiikki.

Syyskauden harjoituspäivämäärät ovat 18.9., 23.10., 27.11., ja 9.12.
Joulukonsertit ovat la 10.12. ja 17.12.
Lisäksi mahdollisuus kuorolaislipulla osallistua Gospel Helsinki -juhlakonserttiin Musiikkitalossa su 9.10.

Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Lisätiedustelut: gospeliakaikille@gmail.com