19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Töölön seurakunta

Temppeliaukion kirkon edustalla remontti

01.10.2018, 13:47 /  päivitetty 01.10.2018, 13:46
Temppeliaukion kirkon edustalla rakennetaan loka- ja marraskuussa.
Temppeliaukion kirkon edustalla tehdään remonttia/A renovation going on at Temppeliaukio Church

Temppeliaukion kirkon edustalla rakennetaan loka- ja marraskuussa. Esteetön kulku kirkolle säilyy koko remontin ajan, mutta työt saattavat aiheuttaa häiriöitä ohikulkijoille ja kirkon vierailijoille sekä naapurustolle. Meluisia töitä tehdään rajoitetusti päiväsaikaan silloin, kun kirkossa ei ole toimituksia tai konsertteja.

Remontissa kirkon edustalla olevat väliaikaiset betoniesteet korvataan pysyvillä tolpilla. Tolpat suojaavat aukiolla oleskelevia ja kulkevia ihmisiä. Osa tolpista on laskettavia ja nostettavia, millä mahdollistetaan esimerkiksi konserttien roudaus sekä ruumisauton kulku kirkossa vietettävien hautajaisten yhteydessä.