25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Yhteistyöprojektit

Yhteistyössä on voimaa!

Tuomiokirkkoseurakunnan merkittävin viimeaikainen yhteistyöprojekti on ollut Hyvän toivon kappelin rakentaminen Jätkäsaareen.

Uuden kappelin toiminnan ideointi tehtiin yhdessä seurakuntalaisten kanssa heidän toiveitaan kuunnellen.

Jätkäsaaren uudessa kappelissa on tilaa syvälle ja avaralle hengellisyydelle, olohuonemaiselle fiilikselle, monipuoliselle toiminnalle ja erilaisten ihmisten kohtaamiselle. Mitä sinä toivoisit siellä järjestettävän? Voit edelleen kertoa ideasi toimintaan liittyen tai osallistua jo järjestettävään toimintaan kappelissa.

Via Crucis - pääsiäisvaellus halki keskustan

‍Vuosittain pääsiäisenä kulkee Jeesus opetuslapsineen ja fariseuksineen halki Helsingin keskustan. Via Crucis -pääsiäisvaellus on kristillisten tahojen yhteistyönä toteuttama tapahtuma, johon joka vuosi osallistuu tuhansia ihmisiä.

Lue lisää: viacrucis.fi

Tuomiokirkkoseurakunta osallistuu myös muihin yhteityöprojekteihin toisten Helsingin seurakuntien ja seurakuntayhtymän kanssa. Ohessa muutama nosto.