19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Nyt helppoa olla kummi – yhdessä lätkää katsomaan Kummipeliin

04.12.2019, 14:46 /  päivitetty 25.06.2020, 13:53
Pöytälätkää kummipelissä ylhäältä päin kuvattuna

Nyt on helppoa antaa aikaa omalle kummilapselle tai jollekin muulle tärkeälle lapselle. Siihen on mahdollisuus tammikuussa Kummipelissä Hartwall-areenalla, kun Jokerit kohtaavat 26.1. Neftehimik Nizhnekamskin.

Tarjoamme yhdessä Jokereiden kanssa alennusliput tämän linkin kautta, josta kummit voivat ostaa liput itselleen hintaan 15€ ja lapset 7€.

Kummipeleillä on Helsingissä jo yli kolmen vuoden mittainen perinne. Seurakunnilla on jäähallilla katsomon 305 takana kummipiste, jossa voi esimerkiksi kokeilla kykyjään Stiga-jääkiekkopelissä ja kuulla, miten seurakunnat voivat olla tukemassa kasvatustyötä.

Kummipeli-tapahtuma on osa laajempaa kirkkohallituksen koordinoimaa luterilaisten seurakuntien ja urheiluseurojen yhteistyötä. Projekti tehdään vapaaehtoisvoimin, eivätkä seurakunnat maksa teemaottelusta seuroille.