23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute
Koko Helsinki

Helmikuun alussa luvassa bändimusiikkia ja kuorolaulua

04.02.2019, 13:16
Jätkäsaaren Hyvän toivon kappelissa on musiikkipitoiset synttärit. Paavalin kirkossa pääsee kuulemaan monenlaista kuoromusiikkia.
Miehen käsi kitaran kaulalla

RockHubs-jammailua

to 7.2. Hyvän toivon kappelissa

Jätkäsaaressa sijaitseva Hyvän toivon kappeli juhlii ensimmäisiä synttäreitään musiikin, yhdessäolon ja avoimen hengellisyyden voimin sunnuntaista 3.2. lauantaihin 9.2. saakka. Ohjelmassa on muun muassa maanantaina 4.2. kello 17–19 nyyttärit ja karaoke lapsiperheille ja kello 19–21 aikuisille sekä tiistaina 5.2. kello 19 ja keskiviikkona 6.2. kello 18 iltamusiikkia kuoroesittelyineen. Torstaina 7.2. klo 19 on vuorossa RockHubs-jammailua Elsa Sihvolan ja Tuulikki Laeksen johdolla. Tule kokeilemaan bändisoittimilla musisointia. Tapahtumiin on vapaa pääsy.

Hyvän toivon kappelin osoite on Länsisatamankatu 26, 00220 Helsinki.

Synttäriviikon ohjelma löytyy täältä.

Kappelin säännöllinen viikkotoiminta löytyy Facebookista.

Kuoronjohtajayhdistyksen konsertti

la 9.2. Paavalinkirkossa

Suomen Kuoronjohtajayhdistyksen koulutuspäivien ohjelmaan sisältyy myös iltakonsertti lauantaina 9.2. kello 19 Paavalinkirkossa, Sammatintie 5, 00550 Helsinki. Konsertissa esiintyvät CandoMini johtajanaan Viena Kangas, kamarikuoro Addictio johtajanaan Elisa Huovinen sekä Kaari-ensemble johtajanaan Saara Aittakumpu. Vapaa pääsy, maksullinen ohjelma.

Alba-levyn julkaisukonsertti

ti 12.2. Temppeliaukion kirkossa

Eriikka Maalismaan ja Emil Holmströmin uunituore levy Alba näkee päivänvalon tiistaina 12.2. kello 19 Temppeliaukion kirkossa, Lutherinkatu 3, 00100 Helsinki. Levy sisältää Robert Schumannin kaikki kolme viulusonaattia ajanmukaisin soittimin esitettyinä. Konsertissa kuullaan Schumannin Sonaatti pianolle ja viululle nro 1, op. 105 F, ja Pianokvartetto op. 47 sekä lisäksi Schubertin Moments musicaux 1–3 D.780. Eriikka Maalismaa, viulu, Emil Holmström, piano, vierailevina artisteina alttoviulutaiteilija Lilli Maijala ja sellotaiteilija Markus Hohti. Konserttiin on vapaa pääsy. Tervetuloa ihmettelemään suolikielten ja periodiflyygelin ääniä. Levyä myynnissä.