25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Jouluajan tilaisuuksia Mikaelin ja Vartiokylän seurakunnissa 2022

14.11.2022, 21:49 /  päivitetty 14.11.2022, 21:52
teksti: juhlimaan tulkaa, pastellin värisiä tähtiä, joulukuuso, kyyhky, uuden seurakunnan kirkot

Pitkien harmaiden talvipäivien keskellä on helppo kadottaa usko siihen, että jaksaa ja pärjää. Onneksi saapuu joulu, joka antaa syyn sytyttää kynttilät, kokoontua yhteen ja saada voimaa toisistamme. Talven pimeimpänä hetkenä joulu muistuttaa meitä valosta ja pelastuksesta. Se lupaa, että meidän ei tarvitse pärjätä yksin. Joulu tuo mukanaan lahjoista tärkeimmän, toivon.

Uuden vuoden alussa aloittaa uusi Mikaelin seurakunta, johon kuuluvat nykyisen Vartiokylän ja Mikaelin seurakunnan alueet. Yhdessä haluamme edelleen olla tekemässä uskon, toivon ja rakkauden sanomaa näkyväksi Itä-Helsingissä.

Toivomme siunausta ja valoa jouluusi,

Mikaelin ja Vartiokylän seurakuntien kirkkoherrat Martti Häkkänen ja Jukka Pakarinen sekä seurakuntien työntekijät

PS. Tule tutustumaan kotiseurakuntasi eri kirkkoihin vaikka jo jouluna!

Mikaelinkirkossa

Vartiokylän kirkossa