19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Juhlatilat Pakilan seurakunnassa

Pakilan seurakunta

24.09.2018, 12:03 /  päivitetty 06.03.2024, 08:49
Helsingin seurakunnilla on käytössään juhlatiloja, joita voi vuokrata hääjuhliin sekä kaste- ja muistotilaisuuksiin. Kastejuhlien, häiden tai hautajaisten järjestäminen kirkon tiloissa on yleensä maksutonta.

Pakilan seurakunnalla on juhlatiloja Hyvän Paimenen kirkolla. Tiloja vuokrataan maksimissaan viiden tunnin ajaksi. Pidemmät ajat neuvoteltava erikseen. Juhlatilojen varaukset numerosta 09 2340 5500.

Kirkkosali

• Istuinpaikkoja 230, parvella 125
  • Esteetön kulku
  • Kirkon jäsenille kirkkosalin varaaminen toimituksiin on maksutonta. Kirkkoon kuulumattomille varaus maksaa arkisin 360 euroa ja viikonloppuisin 570 euroa.

Paimensali

• Tilaa 100:lle hengelle
  • Aivan kirkkosalin vieressä
  • Tilojen yhteydessä lämmityskeittiö, jossa kahvi- ja ruoka-astiat 100:lle hengelle
  • Flyygeli
  • Videotykki ja valkokangas

Pikku Paimen

• Tilaa 30:lle hengelle
  • käynti Paimensalin kautta
  • Tilojen yhteydessä lämmityskeittiö, jossa kahvi- ja ruoka-astiat
  • Piano
  • Valkokangas ja videotykki varattavissa erikseen
  • Fläppitaulu

Tilojen käyttöajat ja hinnat (sis. 24% alv):

Kirkko ja seurakuntasalit Mikäli kaste-, hääjuhlat tai muistotilaisuudet kestävät yli 5 tuntia, peritään ylimenevältä ajalta 50 € / alkava tunti.

Seurakuntasalien vuokra muuhun kuin kirkollisiin toimituksiin vuokrat: Paimensali 50 € / tunti ja Pikku Paimen 30 € / tunti.

Yläsalin ja Kryptan vuokra: 30 € / tunti (ei kirkollisiin toimituksiin).

Kirkkoon kuulumattomien tilavuokrat: Kirkkoon kuulumattomien siunaus kirkkosalissa maksaa ti–pe 360 € ja la 570 €. Muistotilaisuuden järjestäminen seurakuntasalissa 100 € / 6 tuntia. Ylimeneviltä tunneilta 50 € / alkava tunti.

Muuta huomioitavaa: Keittiöt astioineen ovat juhlan järjestäjän käytettävissä. Pöytäliinat on tuotava itse. Juhlan järjestäjä huolehtii itse tilan siivouksesta, kuten tiskeistä juhlan jälkeen. Tiloihin liittyvissä kysymyksissä voi soittaa numeroon 09 2340 5520.