18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Lasten ja perheiden kesä Helsingissä

10.06.2019, 15:20
Kesällä monet seurakunnat järjestävät kesälläkin toimintaa pienille ja vähän isommillekin lapsille ja perheille. Luvassa on esimerkiksi kesäkahviloita ja muskareita.
lapsi ja saippuakuplia

Kesän keidas, Mustasaaren toimintakeskus, tarjoaa mukavaa tekemistä lapsille. Siellä voi uida, katsella kotieläimiä ja syödä mahansa täyteen. Mustasaareen pääsee lautalla Taivallahden rannasta. Katso aikataulut ja lisätiedot saaren sivuilta.

Lapsille ja perheille on toimintaa muuallakin. Varsinkin kesäkuun alkupuolella pääsee Ruskeasuolla kesämuskariin, Vuosaaressa ja Pitäjänmäellä perhekerhoon.

Malmin seurakunnan minimusiikit jatkuvat koko kesän. Lauluhetkiä on Malmin, Puistolan ja Viikin kirkoilla.

Katso kooste koko kaupungin seurakuntien lasten ja perheiden kesätapahtumista täältä.