20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

09.04.2020, 09:11
Tiia Valve-Tuovinen

Älä jää yksin!

Asia ja hetki kerrallaan.

Nämä kaksi lausetta ovat muodostuneet minulle tärkeiksi voimalauseiksi tänä poikkeuksellisena aikana. Niillä olen tsempannut ja lohduttanut niin itseäni kuin muitakin.

Hiljainen viikko on tuntunut erilaiselta kuin ennen. Askeleet kohti pääsiäistä pitääkin tehdä ilman ympärillä olevaa seurakuntaa.

Mutta tästä poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta, voimme luottaa siihen, että pääsiäisen ilo ja ihme saapuvat luoksemme. Tänäkin pääsiäisenä saamme pysähtyä sen ihmeellisten tapahtumien äärelle.

Valo saa voittaa pimeyden.

Pelko saa väistyä ja tilalle saa astua toivo.

Suru saa muuttua iloksi.

Toivon, että jumalanpalveluksemme, joihin voit osallistua kotisohvaltasi, voivat palvella sinua tänä pääsiäisen aikana. Mennään asia ja hetki kerrallaan, voimme luottaa siihen, että edessämme on pääsiäisen ilo.

Ja ethän jää yksin, seurakuntamme on auki, vaikkakin nyt poikkeuksellisesti vain puhelimen ja sähköpostin päässä. Meihin saa ottaa yhteyttä!

Jumalanpalveluksiin pääset osallistumaan verkon kautta, linkit löydät tapahtumalistauksista ja Facebookista.
Päivystävä pappi p. 09 2340 5502 tavoitettavissa myös pääsiäisenä klo 9-21 välisenä aikana.