24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute

Nuorten toiminta siirtyy someen!

28.11.2020, 12:10
Pakilan seurakunnan kokoava toiminta on tauolla toistaiseksi vallitsevien koronarajoitusten takia. Nuorten vaikuttamisryhmä, isoskoulutukset ja nuorten illat on peruttu loppuvuodelta.
Nuorten toimintaa siirretään kuitenkin sosiaaliseen mediaan, ota siis seurantaan pakilannuoret -tili Instagramissa! Ensimmäinen Instagram-live on tiistaina klo 17 ja myös nuorten joulukalenteri käynnistyy siellä 1.12.
Isosiin olemme yhteydessä toiminnan jatkosta!
Nuoret aikuiset

Isosiin olemme yhteydessä toiminnan jatkosta!