19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Pyhäinpäivä Malmin hautausmaalla 2021

08.10.2021, 12:41 /  päivitetty 21.10.2021, 13:23
Tummassa kuvassa valon täpliä, enkeli Latokartanontorilla, kynttilöitä sekä kahvitarjoilu, teksti: 6.11.2021 Pyhäinpäivä Malmin hautausmaalla. Älä pelkää.

Pyhäinpäivän viikonloppuna torstaista maanantaihin 4.–8.11.2021 hautausmaan portit ovat avoinna ympäri vuorokauden - voit tulla vierailulle hautausmaalle silloin kun sinulle sopii.

Pyhäinpäivänä la 6.11. hautausmaalla on runsaasti ohjelmaa kaikenikäisille. Malmin Isossa kappelissa järjestetään musiikkihartauksia tasatunnein, keskusteluapua ja lämmintä juotavaa on tarjolla ulkona siunauskappelin edustalla ja lounasravintola Delicatessenissa (Ketokivenkaari 11). Lasten pyhäinpäivään kannattaa lähteä Latokartanontorilta, jossa jaetaan enkelirastiradan karttaa. Kaikki vauvasta vaariin ovat tervetulleita viettämään pyhäinpäivää Malmin hautausmaalla!

Musiikkihartaudet Malmin Isossa kappelissa

• Klo 12 ja 13: Perinteisiä hengellisiä laulua, Taru Hämäläinen ja Timo Olli
  • Klo 14 ja 15: Kantelemusiikkia, Kaisu Rauhamaa
  • Klo 16 ja 17: Uudempia hengellisiä lauluja, Mari Torri-Tuominen ja Lissu Elenius
  • Klo 18: Romano Mission lauluryhmä. Ulkona tapahtuva musiikkihetki kappelin edustalla

Lämmintä juotavaa

Kahvia ja teetä tarjolla klo 11–19 ulkona Ison kappelin pihassa sekä lounasravintola Delicatessenissa. Tule nauttimaan kupponen kuumaa juotavaa. Paikalla on myös Malmin seurakunnan työntekijöitä.

Etsitkö edesmenneen hautapaikkaa?

Hautahaku.fi on mobiilissa toimiva hautahakupalvelu, joka on luotu helpottamaan Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille haudattujen vainajien hautapaikkojen löytämistä.

Lasten pyhäinpäivä

Mitä ihmettä siellä hautausmaalla on? Miksi hautausmaan puut ovat niin isoja? Onko haudassa kylmä? Menikö ukki taivaaseen?

Toivotamme lapset tervetulleiksi olemaan, ihmettelemään ja muistelemaan hautausmaalle. Elämyksellinen tapahtuma vauvasta vaariin käynnistyy Latokartanon torilta, lähellä hautausmaalle johtavaa Viikin alikulkutunnelia. Torilla tulitaiteilijat ja Kaartin soittokunta viitoittavat matkaan hautausmaalle, jonne kuljetaan valotunnelin läpi. Hautausmaalla vaelletaan valoissa ja varjoissa omaan tahtiin enkeleitä bongaten. Koko perhe voi käydä sytyttämässä kynttilän rakkaiden haudalla tai muistelupaikalla. Enkeliteltalla voit askarrella ja lähettää terveisiä heille, joita kaipaat. Enkeliteltalla on tarjolla mehua ja keksejä, aikuisille lounasravintola Delicatessenissa kahvia ja teetä.

Tapahtuman tiedot saapumisohjeineen löytyvät tästä linkistä.