20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Koko Helsinki

Pyhäinpäivän iltatilaisuus ja kynttiläkallio

26.10.2020, 19:02 /  päivitetty 27.10.2020, 10:48
Pyhäinpäivän iltatilaisuudessa luetaan viimeisen vuoden aikana poisnukkuneiden Haagan seurakunnan jäsenten nimet ja sytytetään kynttilät heidän muistokseen.
Paljon palavia tuohuksia ja teksti: Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.

Huopalahden kirkossa järjestetään pyhäinpäivän iltana 31.10. kaksi eri tilaisuutta, jotka ovat klo 17.30 ja klo 19. Minna Kumpukallio, Olli Mönttinen, Anna Záborszky-Teppo, sello. Tilaisuuksista on kutsut lähetetty omaisille. Koronarajoitus on 50 henkilöä kirkossa. Klo 19 alkava tilaisuus on nähtävissä myös verkkolähetyksenä Haagan seurakunnan facebook-sivulla, johon tämä linkki avautuu.

Pyhäinpäivän aikana voi tuoda Huopalahden kirkon pihassa olevalla kalliolle oman kynttilän.

Kuvassa useita palavia kynttilöitä tummalla pohjalla ja teksti "Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen".