19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Seurakuntayhtymän hallinnassa olevat haudat merkitty Östersundomin hautausmaalla

09.06.2021, 14:25
Merkki hoitohaudalla

Östersundomin hautausmaalla on hoitotöiden helpottamiseksi merkitty keltaisella tikulla haudat, jotka ovat seurakuntayhtymän hallinnassa.

Helsingin seurakuntayhtymä ilmoittaa vuosittain tulevista hallinta-aikojen päättymisistä haudalla ja kirjeitse. Vastaavaa käytäntöä ei ole ollut Östersundomin hautausmaan ollessa osa Sipoota, joten ennen vuotta 2009 tapahtuneista hallinta-aikojen päättymisistä ei ole aikanaan tiedotettu omaisia.

Suku voi lunastaa haudan takaisin jatkamalla hallinta-aikaa 25 vuotta. Kun haudalle lunastetaan hallinta-aikaa, on samalla syytä huolehtia, että haudalle on ilmoitettuna haltija.

Voitte tarkistaa sukunne haudan hallinta-ajan voimassaolon ja jatkaa sitä Helsingin seurakuntayhtymän hautapalvelujen kautta. Hautapalveluihin voi olla yhteydessä puhelimitse (09 2340 6000) tai sähköpostitse helsinki.hautapalvelut@evl.fi