19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Koko Helsinki

Supervoimana taito kuunnella

29.11.2019, 12:50 /  päivitetty 29.11.2019, 17:49
Meillä jokaisella on lahjoja, joilla jaamme hyvää toisille. Sellaisia lahjoja kutsutaan nyt myös supervoimiksi. Oletpa sitten haaveillut supersankarin pestistä tai et, niin nyt voit löytää itsestäsi ja toisista salaisen supervoimasankarin. Vuosaaren supervoimia on sarja, joka esittelee seurakunnan toiminnassa mukana olevia ihmisiä ja heidän supervoimiaan. Mikä on sinun supervoimasi?
Kuvassa käsi joka pitelee polaroid kuvaa, kuvassa vapaaehtoistyöntekijä. Lisäksi logo jossa enkelin siivet tai supersankarin viitta ja teksti

Supervoimana taito kuunnella – Merja Nikkinen

Olen Merja Nikkinen ja olen asunut Vuosaaressa vuodesta 1995 lähtien. Näin muutama vuosi sitten Facebookissa diakonin pyynnön, jossa etsittiin vapaaehtoista vetämään kävelyryhmää kerran viikossa. Ilmoittauduin. Kun kerran liikun päivittäin, niin ajattelin, että voisihan kerran viikossa kävellä ryhmässä jolloin olisi myös juttuseuraa. Olen tätä nyt tehnyt siitä lähtien ja ryhmässä liikumme ympäri Vuosaarta tutustuen eri alueisiin. Vapaehtoisena toimiminen antaa yhteisötunteen. Erilaisia vapaaehtoistehtäviä löytyy, jos kiinnostaa antaa aikaansa yhteisölle.

Supervoimani on taito kuunnella. Mikä on sinun supervoimasi?
Kuvassa polaroid kuva, jossa vapaaehtoistyötä tekevä Merja. Lisäksi Vuosaaren supervoimia -sarjan logo.
Polaroid kuva jossa kävelijöitä syksyisessä Vuosaaressa.

Kävelyseuraa Vuosaaressa

Kävelyseuraa Vuosaaressa tiistaisin. Lähtö Mosaiikkitorilta Columbuksen sisäänkäynnin vierestä. Kävelyryhmässä pääset ulkoilemaan yhdessä muiden kanssa. Vapaaehtoisohjaajamme Merja johdattaa osallistujat eri puolille Vuosaarta ihailemaan kaunista luontoa. Reitit vaihtelevat ryhmäläisten toiveiden ja sään mukaan. Kävelyn vauhti määräytyy osallistujien mukaan ja halutessaan matkasta voi jättäytyä kesken pois. Älä jää yksin, vaan tule mukaan!

Kävelyseuraa tiistaisin klo 11–12, paitsi kesäaikaan klo 10–11.

Tarkista kävelyiden ajat tapahtumakalenterista. Hakusanaksi riittää kävelyseuraa.

Vuosaaren supervoimat