01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute

Syyslomalla junnuille tekemistä

Malmin seurakunta

22.07.2024, 15:02 /  päivitetty 30.08.2024, 11:51
Keltaisella taustalla piirrettyjä lapsia ryhmänä leikkimässä ulkona puiden lehdillä. Kuvassa teksti:

Syysloma lähestyy huimaa vauhtia! Syyslomalla junnuille järjestetään yksi leiri ja kaksi maksutonta retkeä sekä toimintapäivät 1-2 luokkalaisille Viikin kirkolla. Retket ja leiri on tarkoitettu ensisijaisesti Malmin seurakunnan alueella asuville tai alueen kouluja käyville junnuille.

Materiaalipankistamme löytyy omatoimiseen tekemiseen vinkkejä, ideoita ja apua.

Ma 14.10. klo 10-16 Syysloman retkipäivä Superparkkiin

Riittääkö vauhtia ja ei päätä huimaa? Nyt on mahdollisuus lähteä purkamaan energiaa, kun junnut lähtevät superparkin syyslomaretkelle viettämään hauska päivä yhdessä.

Lähtö retkelle kello 10.00 ja paluu kello 16.00 Malmin Varustamo (Pekanraitti 16). Retkellä lounas syödään omin eväin. Retki on maksuton.

Ilmoittautuminen sähköisesti 1.9.-29.9. Ilmoittautuminen alkaa su 1.9. klo 10. Superparkin retkelle voit ilmoittautua tästä.

Lisätietoja: Niina Penttinen (p. 050 911 8626, niina.penttinen@evl.fi)

Ehtikö retki mennä täyteen? Ei hätää! Tästä voit ilmoittautua retken varapaikoille. Varapaikkojen ilmoittautuminen aukeaa 1.9. klo 12.

Ti 15.10. klo 10-16 Syysloman retkipäivä Sealifeen

Lähde mukaan syyslomaretkelle Sealifeen ja uppoudutaan yhdessä merenalaiseen maailmaan ja sen ihmeiseen.

Retkelle lähdetään Malmin varustamolta. Retki on maksuton ja retken aikana tapahtuva ruokailu hoidetaan omilla eväillä. Retki on maksuton.

Ilmoittautuminen sähköisesti 1.9.-29.9. Ilmoittautuminen alkaa su 1.9. klo 10. Sealifen retkelle voit ilmoittautua tästä.

Lisätietoja: Niina Penttinen (p. 050 911 8626, niina.penttinen@evl.fi)

Koululaisten toimintapäivät syyslomalla Viikin kirkolla!

Koululaisten toimintapäivät 1.-2 luokkalaisille Viikin kirkolla ma-pe klo 9-14. “Sinä olet aarre”- teemalla.

Maksuttomat päivät sisältävät yhteistä tekemistä, askartelua, aarteenetsintää ja leikkejä kirkolla, sekä retkiä lähialueille. Kahtena päivänä tarjoillaan lämmin ateria ja muina päivinä mukaan otetaan omat eväät. Tarkempi ohjelma lähetetään osallistujille lähempänä.

Paikkoja toimintapäiviin on rajoitetusti. Toimintapäiviin Ilmoittautuminen 28.8. alkaen.

Lisätiedot: Mervi Öhman p. 050 5627499 tai mervi.ohman@evl.fi

Ke 16.- Pe 18.10. Seikkailu pelien maailmassa -leiri 1-7 lk.

Miten käy, kun tuttuja lauta- ja videopelejä pelataankin ihmisillä? Entä oletko joskus halunnut suunnitella oman lautapelin? Lähde kanssamme leirille seikkailemaan pelien maailmaan! Saatat törmätä tuttuihin peleihin ja hahmoihin. Pääset myös pelaamaan omia ja muiden tekemiä lautapelejä.

Syyslomalla järjestettävä leiri, joka on tarkoitettu ensisijaisesti Malmin seurakunnan alueella asuville tai alueen kouluja käyville junnuille.

Jos perheen taloudellinen tilanne estää leirille osallistumisen, ole yhteydessä diakoniajohtaja Elina Leppihalmeeseen (050 373 2323 tai elina.leppihalme@evl.fi) ja kysy avustusta.

Lähde huikealle leirimatkalle syyslomalle Siuntioon Korpirauhan leirikeskukseen. Leiri on kahden yön mittainen tapahtuma, joissa yövytään leirikeskuksessa. Leirin hinta sisältää matkat sekä täyden ylläpidon. Leirin hinta 40€.

Ilmoittautuminen sähköisesti 1.9.-29.9. Ilmoittautuminen alkaa su 1.9. klo 10. Leirille voit ilmoittautua tästä.

Lisätietoja: Sofia Lehtola ( p. 050 4647 917, sofia.lehtola@evl.fi)

Junnujen lomapuuhat - Tekemistä yksin tai yhdessä kavereiden ja perheen kanssa

Kun koulusta koittaa hetken hengähdys, on silloin mahdollista viettää yhdessä aikaa kavereiden ja perheen kanssa. Loma-aikoina saattaa eteen tulle hetkiä, jolloin iskee tylsyys ja aika käy pitkäksi. Näihin hetkin voi olla apua junnujen omasta materiaalipankista, johon kokoamme ja julkaisemme junnuille tekemistä, jota voi tehdä yksi tai yhdessä perheen tai kavereiden kanssa.

Materiaalipankki pitää sisällään videoita ja puuhavihkoja. Puuhavihkoja julkaistaan viisi kertaa lukuvuoden aikana, aina loma-aikojen yhteyteen ja vihkot ovat vapaasti ladattavissa omaan käyttöön.

Syyslomaksi julkaistaan Tekemistä syksyyn - Junnujen lomapuuhat. Syysloman lomapuuhat julkaistaan noin viikkoa ennen syysloman alkua.

Täältä pääset junnujen materiaalipankkiin.