18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Kom med till London med Matteus Ungdom 18-21.4.2020!

28.10.2019, 14:11 /  päivitetty 05.11.2019, 10:49
I programmet ingår besök till olika kyrkor och andra religiösa samfund, gudstjänster, diskussioner, kultur, sightseeing, shopping och gemenskap. Välkommen med!
Matteus Ungdoms resa till Lodon

Välkommen med på Matteus Ungdoms resa till London 18-21.4.2020!

Årets resa startar tidigt på lördag morgon från Helsingfors flygplats. Vi utforskar London under fyra intensiva dagar och är hemma sent på tisdag kväll.

Vi bor på ett snyggt hostel i 4-6 pers rum.

Priset för resan är 225 € för andra årets hjälpledare, eller ungdom som gått HJUB 2 men nu deltar i sin första utlandsresa.

För övriga ungdomar/unga vuxna är priset 375 €.

I priset ingår flyg, logi med frukost, metrokort samt inträden till de obligatoriska programmen. Deltagarna bekostar själva all mat och kostnaderna för valfria program.

Resan riktar sig till andra årets hjälpledare, som vill utvidga sitt perspektiv på den kristna kyrkan, utveckla sin egen kristna identitet och utforska London tillsammans med andra härliga Matteus ungdomar.

Sista anmälningsdag är 15.11.2019.

ANMÄL DIG TILL RESAN HÄR!